Alfa Romeo Logo

Models

Marele Premium de Formula 1 al Chinei – Duminică – Ziua Cursei


Prognoza: uscat, 19-20 de grade Celsius, temperatura la nivelul pistei: 33-39 de grade Celsius

În cadrul Marelui Premiul de Formula 1 al Chinei echipa Alfa Romeo Sauber F1 a avut parte de o cursă cu două fețe. Charles Leclerc a luat startul bazându-se pe o strategie axată pe o singură oprire la boxe (pentru a schimba pneurile soft cu unele medium) și a arătat un ritm bun și constant, recuperând rapid poziții în clasament, în timp ce Marcus Ericsson a menținut un ritm ridicat la jumătatea clasamentului în cea de-a doua parte a cursei cu pneuri medium.

Echipa Alfa Romeo Sauber F1 încheie etape de la Shanghai cu Marcus Ericsson clasat pe poziția a 16-a și Charles Leclerc terminând al 19-lea. Tânărul pilot monegasc a întâmpinat o serie de dificultăți cu echilibrul monopostului său după ce în prealabil a ieșit de pe pistă și a avariat partea de dedesubt a acestuia. Echipa analizează datele colectate în timpul incidentului și va începe pregătirile pentru următoarea cursă care va avea loc pe circuitul Baku City.

Marcus Ericsson (monopostul cu numărul 9)

C37 (Șasiu 03/Ferrari)

Rezultat – locul 16. Start luat pe pneuri soft, schimbate cu pneuri medii după 29 de ture de circuit.

“Am avut un start bun astăzi, dar am pierdut câteva poziții după ce am ieșit parțial de pe pistă într-un viraj. Per total, cursa a avut două faze. Pe prima am abordat-o cu pneuri soft, unde am avut un pic de furcă pentru că nu am reușit să echilibrez monopostul. După ce am schimbat cu pneurile medii, am recuperat și m-am menținut la jumătatea clasamentului. Vom putea începe pregătirile pentru cursa din Azerbaidjan imediat ce analizăm datele din timpul cursei”.

 

Charles Leclerc (monopostul cu numărul 16)

C37 (Șasiu 02/Ferrari)

“Nu am avut parte de o cursă ideală astăzi. Am luat startul pe un set de pneuri cu care am reușit să-mi impun un ritm bun spre mijlocul clasamentului. La scurt timp după ce am schimbat cu pneurile medium, însă, am ieșit în decor. Monopostul a suferit ceva daune și am avut probleme cu echilibrarea mașinii pe pistă. Din păcate, acest incident m-a costat câteva poziții în clasament. Vom analiza datele pe care le avem la dispoziție și sperăm să facem o figură frumoasă la Baku”.

Frederic Vasseur, șef de echipă

“Am avut parte de o cursă cu două fețe astăzi. Ambii piloți au adoptat o strategie cu o singură oprire la boxe, cu start pe pneuri soft și schimbare cu pneuri medium. Pentru Charles, prima parte a fost foarte bună. A putut menține ritmul cu plutonul de mijloc și a recuperat câteva poziții. După oprirea la boxe, ecuația cursei a început să se schimbe. A fost necesară intervenția mașinii de siguranță (safety car) după un incident pe pistă. Sincronizarea aceasta nu a fost ideală pentru noi, pentru că ceilalți piloți au avut ocazia să economisească timp pe durata opririi la boxe. La scurt timp după schimbarea pneurilor soft cu unele medium, Charles a ieșit în decor, avariind mașina pe dedesubt. Din păcate, nu prea a mai avut ce să facă după incident. Marcus a avut și el un ritm bun în a doua parte a cursei și a dat impresia că se descurcă mai bine cu pneuri medium. A reușit să recupereze câteva poziții și a rămas constant pe toată durata cursei. Per total, mă bucură ca piloții au ritm și ne putem lupta pentru un loc la jumătatea clasamentului. Dar încă mai sunt lucruri de îmbunătățit până în calificări. Acesta este următorul pas și așteptăm cu nerăbdare următoarea cursă”.

Banner_ar_1867_1024