Stelvio Quadrifoglio

Stelvio Quadrifoglio

INOVAȚIE EXCLUSIVĂ ALFA ROMEO

Sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) coordonează toate celelalte sisteme active, precum Alfa DNA Pro, Alfa Active Suspension, Alfa Alfa Active Torque Vectoring și Alfa Integrated Brake System (IBS). Împreună cu sistemul de tracțiune integrala Q4, motorul de 2.9-litri bi-turbo V6 de 510 CP amplifică emoțiile la volan în timp ce Alfa Active Torque Vectoring îmbunătățește tracțiunea în prima faza a accelerației, reducând astfel sub virarea și supra virarea. Suspensia Alfa Link, platforma ușoară și distribuția perfect egala (50/50) a maselor între cele două punți garantează un dinamism extraordinar.

ÎNCREDEREA VINE DIN CONTROL

Toate sistemele de siguranță și funcțiile active care influențează comportamentul pe șosea oferit de Stelvio Quadrifoglio sunt coordonate în timp real de unitatea de control Alfa Chassis Domain Control (CDC). Începând cu Alfa DNA Pro și terminând cu Alfa Active Suspension, Alfa Alfa Active Torque Vectoring și Alfa Integrated Brake System (IBS), toate funcțiile sunt sincronizate armonios pentru ca cel de la volan să simtă flerul inconfundabil Alfa Romeo și o plăcere a condusului fără egal.

SIGURANȚĂ DE 5 STELE

La bordul noului Stelvio Quadrifoglio, o suită completă de sisteme avansate de siguranță monitorizează neîncetat tot ce se întâmplă în jurul vehiculului pentru un nivel înalt de siguranță în orice condiții. Acestea sunt Forward Collision Warning (FCW) cu Autonomous Emergency Braking (AEB) și detectia pietonilor, Lane Departure Warning (LDW), Adaptive Cruise Control (ACC) cu funcție Stop&Go și Blind Spot Monitoring (BSM).

Untitled-5

INTEGRATED BRAKE SYSTEM

IBS sau Integrated Brake System este o unitate electro-mecanică care combină funcțiile sistemului de control al stabilității cu cele ale sistemului de frânare. Pe lângă optimizarea masei noului Stelvio Quadrifoglio, sistemul IBS oferă un răspuns instantaneu extrem de precis la apăsarea pedalei de frână. Mai mult, la intervenția sistemului ABS, vibrația specifică a pedalei de frână este redusă cu ajutorul sistemului de control al stabilității.

CONECTIVITATE NELIMITATĂ

Stelvio Quadrifoglio oferă un sistem de infotainment complet nou, care are la baza un display high-definition de 8,8 inch cu navigație 3D, controlat cu ajutorul unui joystick rotativ intuitiv și recunoaștere vocala. Grație noului sistem Alfa Connect echipat cu Apple CarPlay și Android Auto, este mult mai simplu să-ți accesezi muzica, hărțile, contactele sau aplicațiile direct de pe Smartphone. Un sistem audio Harman Kardon Sound Theatre cu 14 difuzoare (inclusiv subwoofer) este de asemenea disponibil opțional.

MOTOR

Stelvio Quadrifoglio se află în fruntea clasei sale în materie de performanțe. Principalul responsabil pentru aceasta este motorul Bi-turbo de 2,9 litri V6 510 CP, realizat din aluminiu, asistat de sistemul de tracțiune integrală Q4. În această configurație, accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,8 secunde.

Stelvio Quadrifoglio îmbină cu succes performanțele extraordinare și eficiența de top grație sistemului Alfa Cylinders Efficient Management (CEM) care permite motorului V6 bi-turbo de 2,9 litri să dezactiveze trei cilindri. Mai mult, sistemul Start&Stop de ultima generație contribuie cu reducerea consumului de combustibil în traficul urban.

TRANSMISIE

Sportivitatea noului Stelvio Quadrifoglio este exprimată cel mai clar de transmisia automată cu 8 rapoarte ZF, care în modul RACE are nevoie de doar 150 de milisecunde pentru a schimba treptele de viteză. Transmisia poate fi controlată cu ajutorul schimbătorului poziționat pe tunelul median sau prin intermediul padelelor amplasate pe lateralele volanului. Viteza de schimbare a treptelor variază în funcție de modul de rulare selectat – fulgerătoare în modul RACE sau axată pe confort și eficiență în modul ADVANCED EFFICIENCY.

SUSPENSIE ACTIVĂ ALFA LINK

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio este dotat cu suspensia activă Alfa Link: un sistem activ care oferă control deplin asupra setărilor suspensiei. Cele trei moduri disponibile – SOFT, MEDIUM si HARD – permit setarea gradului de rigiditate a suspensiei cu ajutorul unei simple atingeri, prin intermediul controlerului DNA.

ALFA ACTIVE TORQUE VECTORING

Stelvio Quadrifoglio dispune de sistemul Alfa Active Torque Vectoring, o soluție inovatoare care asigură distribuția optimă a cuplului către roțile spate prin intermediul ambreiajelor controlate electronic. Chiar și la viteze superioare, în timpul virajelor și pe orice tip de suprafață, rezultatul livrat este performanța optimă în timpul condusului.

SELECTOR ALFA DNA PRO

Alfa DNA Pro adaptează instantaneu comportamentul noului Stelvio Quadrifoglio în funcție de modul de rulare selectat:

RACE – Dezactivează sistemele de control al tracțiunii și stabilității, amplifică zgomotul evacuării și crește performanța pentru un stil de condus sportiv pe circuit.

DYNAMIC – Pe lângă răspunsul mai prompt al accelerației, acest mod crește viteza de schimbare a treptelor și modifică reacțiile suspensiei pentru un comportament sportiv pe orice tip de șosea.

NATURAL – Livrarea cuplului și răspunsul suspensiei sunt calibrate pentru confort optim: echilibrul perfect pentru condusul cotidian.

ADVANCED EFFICIENCY – Acest mod îmbunătățește eficiența oferind un consum redus de combustibil: cel mai potrivit mod de rulare pe suprafețe cu aderență scăzută.

SUPLEȚE

Soluțiile unice de reducere a greutății și raportul extraordinar putere/greutate oferite de Stelvio Quadrifoglio sunt garantate de folosirea atentă a unor materiale speciale. Caroseria din oțel ultra-rezistent împreună cu aluminiul folosit la construcția aripilor laterale, portierelor, suspensiei și motorului oferă robustețe dar în același timp contribuie la suplețea noului Stelvio Quadrifoglio. Împreună cu cardanul din fibră de carbon, acestea reprezinta un exemplu eficient de soluții inovatoare pentru reducerea greutății.